Společnost CZECH INTERNATIONAL, a.s. je významnou celní agenturou v České republice. Zastupujeme naše klienty při jednáních s celními úřady déle než 25 let a za tuto dobu jsme si zaslouženě vybudovali prestižní postavení v segmentu celních a logistických služeb. Disponujeme dvanácti provozovnami a díky spolupráci s našimi kooperačními partnery poskytujeme naše služby na mnoha místech v České republice, v Evropské unii i ve světě.
V uplynulých letech jsme naše služby rozšířili i na oblast IT služeb, zejména prodej prestižního podnikového informačního systému Helios Orange.
Historie CZECH INTERNATIONAL, a.s.

Historie společnosti je datována od roku 1993, kdy za dobu svého trvání si společnost CZECH INTERNATIONAL, a.s. díky svému dynamickému rozvoji vydobyla přední místo v oblasti celních a logistických služeb. Základem rozvoje společnosti je vybudování rozsáhlé sítě provozoven na celém území České republiky. Dnes více než 60 kvalifikovaných pracovníků působí pro naše klienty v 13 provozovnách celních a logistických služeb. Prostřednictvím řady zahraničních kooperačních partnerů je působnost společnosti rozšířena na celé území EU.
Vedle zajišťování multimodální přepravy a poskytování zasílatelských a skladovacích služeb nabízíme investorům, dovozcům i vývozcům zastupování v celním řízení včetně elektronických zjednodušených postupů, zajištění celního dluhu a spotřební daně a podávání výkazů pro Intrastat. Celková výše celních a daňových záruk činí 39.000.000 Kč. Naší specialitou jsou celní operace technologických celků v rozloženém stavu a dále provádění režimů s hospodářským účinkem (aktivní zušlechťovací styk, přepracování pod celním dohledem, celní sklady apod.).
Kromě logistických produktů poskytuje naše společnost služby i v oblasti informačních technologií a internetových nákupů. Jako certifikovaný partner společnosti Asseco Solutions a.s. prodáváme a implementujeme informační systém Helios Orange.
V roce 1999 byl naší společností vybudován na 10. km dálnice D1 v Nupakách u Prahy logistický terminál. Terminál je sídlem Celního úřadu, tvoří jej moderní pětipodlažní administrativní budova, dvě skladovací haly s kapacitou 8.000m2, parkoviště pro 160 vozidel, mycí linka a servis nákladních vozidel, vlastní čerpací stanice a restaurace.
Nejdůležitějším faktorem úspěšného působení naší společnosti na trhu je schopnost reagovat na měnící se podmínky jak v tuzemsku, tak i v zahraničí. Naším hlavním kapitálem jsou kvalifikovaní zaměstnanci, jejich loajalita, profesionální znalosti a zkušenosti. Široká síť tuzemských i zahraničních kooperačních partnerů doplňuje portfolio služeb a podílí se na nabídce komplexních služeb našim klientům.
Ve všech našich činnostech je nejdůležitější kvalita, rychlost a spolehlivost poskytovaných služeb spolu s adekvátními dodacími, cenovými a platebními podmínkami. Loajalita k našim klientům je klíčovým faktorem úspěchu na trhu v rostoucím konkurenčním prostředí především ze strany nadnárodních logistických koncernů.
V posledním desetiletí je trh ovlivněn markantním nástupem moderních informačních a komunikačních technologií, což reflektuje i naše firemní strategie. V současné době jsme implementovali na ředitelství společnosti nový informační systém od renomované firmy Asseco Solutions a.s. čímž došlo ke sjednocení informační základny v celé společnosti. Tento krok nás posunul k získání statutu oprávněného hospodářského subjektu (AEO) podle poslední novely celního kodexu EU, na němž v současné době usilovně pracujeme.
V roce 2007 naše společnost, jako jedna z prvních, zavedla nový produkt při vývozu – Export Control Systém (ECS), sloužící pro rychlou elektronickou výměnu informací v rámci Evropské unie mezi celními úřady vývozu a výstupu zboží z území Společenství. Prostřednictvím tohoto systému zajistíme našim klientům rychlé a plynulé odbavení jejich zásilek při vývozu.
V rámci neustálého zvyšování kvality našich služeb jsme zavedli také moderní systém pro elektronická podávání výkazů pro Intrastat. Tento systém zajišťuje elektronické podepisování zasílaných výkazů a tím vysokou míru zabezpečení přenosu dat našich klientů.
Do budoucna je hlavním cílem naší společnosti, stejně jako v uplynulých letech, poskytovat a rozvíjet pro své zákazníky komplexní a profesionální servis v oblasti logistiky, celních služeb a informačního systému.
Co nabízíme
- Tradice - více než 20 let zkušeností v oboru.
- Dostupnost - síť provozoven po území celé ČR.
- Komplexnost - široký rozsah celních a logistických služeb.
- Profesionalita - kvalifikovaní odborníci s dlouholetou praxí.
- Prestiž - dobré jméno u zákazníků i celních orgánů.
- Stabilita - silné finanční zázemí.
- Kompetentnost - neustálé vyhodnocování aktuálních předpisů.
- Flexibilita - pružná reakce na potřeby zákazníků.
- Inovace - dynamická reakce na nové požadavky trhu.
- Pokrok - špičkové technologie zpracování informací.
- AEO - držitel povolení Oprávněného hospodářského subjektu pro celní zjednodušení č. CZAEOC1708A8
Co získáte
- Ušetříte peníze díky naší optimalizaci postupu celního řízení, celního zařazení, záruky za Vaše zboží atd.
- Ušetříte čas díky našim rychlým službám podpořenými informačními technologiemi a schválenými postupy u celních úřadů.
- Ušetříte si starosti díky našim odborníkům, kteří je vyřeší za Vás.
- Ušetříte si nepříjemnosti, pokuty a další sankce za chybné úkony vůči státu zastupovanému celními orgány.
Reference
CZECH INTERNATIONAL, a.s. zastupuje stovky společností a velmi si váží jejich důvěry. Z celé plejády významných zákazníků jsme si dovolili vybrat následující společnosti:
- Aoyama Automotive Fasteners Czech, s.r.o.
- Bang&Olufsen CZ
- České aerolinie, a.s.
- DELL Products CZ
- Multidisplay s.r.o.
- OSRAM Bruntál, s.r.o.
- SHELL Czech Republic, a.s.
- ŠKODA PRAHA, a.s.
- Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
- Tokai Rika CZ, s.r.o.
- TOYOTA TSUSHO EUROPE S.A.
- UNITED PARCEL SERVICE CZ, s.r.o.
Členství v organizacích
Hospodářská komora